Kaikki uutiset

Brändiuudistusta pidettiin onnistuneena

palautekuva

Teetimme kyselyn brändiuudistuksesta helmikuussa. Kiitos kaikille vastanneille!

Lähes 70 prosenttia vastasi pitävänsä uudistuksesta. Uudistunutta ilmettä kuvasivat parhaiten adjektiivit pelkistetty, ajankohtainen ja moderni. Avoimessa palautteessa todettiin muun muassa, että uudistus näytti tosi kivalta ja houkuttelevalta, se oli virkistävä. Eräs vastaajista totesi näin: ”Olin skeptinen, mutta parhaat päivät pitkään aikaan.”

Verkkosivut toimivat hyvin tai melko hyvin lähes kaikkien vastaajien mielestä. Somekanavista Facebook oli ylivoimaisesti suosituin.

Yksi vastaajista kiteytti tähän tapaan: ”Tarvitaan edelleen printtimediaa ja sähköistä. Kun printtimedia tehdään ennen päiviä, voidaan nettisivuille ottaa lisää sellaista aineistoa, joka on jäänyt painetusta pois. Sitten se, mitä halutaan esittää sähköisesti vaikka päivien aikana, sopii someen.”

Arvonnat Facebookissa olivat kivoja, ja niitä toivottiin lisää.

Järjestäjille lähetettiin kehittämispalautetta seuraavasti:

”Hyvin järjestetty tapahtuma. Näyttelytiloihin olisin toivonut enemmän työpaikkojen edustajia.”

”Lääkäripäivien koulutusannissa olisi hyvä olla myös erikoislääkäreille jotakin.”

”Enemmän lääkärin kliinisiä taitoja kehittäviä ja ylläpitäviä luentoja!”

”Ilmainen narikka oli hyvä!”

heikki-ponkkonen

Tapahtumalipun ensi vuoden Lääkäripäiville voitti psykiatri, apulaisylilääkäri Heikki Ponkkonen Auroran sairaalasta.

– Tuntui että tapahtuma oli virkistynyt ja siellä oli enemmän elämää. Ständit olivat kehittyneet parempaan suuntaan. Rekrytointipuoli korostui, ja lääketeollisuutta oli vähemmän.

Ponkkonen osallistui avoimille luennoille ja tapasi tuttuja.

– Tapahtuma on tärkeä verkostoitumisen foorumi. Kollegoita näkee harvoin näin vapaamuotoisissa merkeissä.

Ensi vuonnakin hän tulee varmasti paikalle, koska lippu on jo hankittu.